piątek, 6 maja 2011

19 dni ;]]

Właśnie skończyłam wieszać pranie ;) ciuszki małej, pościel, itd ale się  uśmiechałam wieszając takie maleńkie rzeczy, musiałam lecieć do sklepu po paczkę spinaczy bo zabrakło ;p  już niektóre prawie suche ciuszki i biorę się za prasowanko i wszystko gotowe będzie, wczoraj wypróbowałam nowe żelazko, M. kupił TAKIE  jeszcze mój kolorek, świetnie się prasuje. A w przyszłym tygodniu zamawiamy już wózeczek, może i pózno to wszystko, ale wiem,że zdążymy, dziś już ciuszki małej będą gotowe z łóżeczkiem, więc pozostanie tylko czekać na wózeczek i na Malutką Juleczkę ;** M. na działce, już wszystko posadzone więc mała będzie miała wszystko świeże z działeczki i ogólnie będziemy mieli gdzie wypoczywać ;p altankę nową robi M. tylko ta starą właśnie dziś kończą burzyć, ach ale będzie super ;]] Dobrze, M mówił,że ze wszystkim zdążymy, a ja tak się bałam, że nie zdążę torby nawet spakować do szpitala, a wczoraj dopiero ją spakowałam i jakoś zdążyłam. Jeszcze tylko konto muszę sobie doładować i musimy aparat kupić i tyle z rzeczy do szpitala ;]] Jejku jak sobie pomyślę,że za parę tygodni będzie mi brakować dużego brzusia to aż coś mi się robi. Ale za to będę mieć córeczkę przy sobie, będę mogła spać normalnie ;]]  Życie jest cudowne, z M. mi się cudownie układa, nie kłócimy się, dba o mnie i o to żebym wszystko miała. Jestem szczęśliwa!! Kocham Go! ;** We Dwoje: 1444 dni.! Wiecie co jakoś nie czuje tego proszku Lovela, pachnie chyba tak naturalnie, ale dobry jest, jestem zadowolona, że go kupiliśmy i przy tym proszku zostajemy. Ktoś ma tel z plusa?? bo mam darmowe smsy a nie mam z kim pisać ;p;p jak coś to podawajcie na gg lub na e-maila ;]] Ok kończę, bo muszę zacząć ogarniać co nie co i szykować obiad. Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia ;) P.S. u nas jest dziś śliczna pogoda słoneczko.

10 komentarzy:

  1. Teraz tylko czekać na nowego Domownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiedziałam że ze wszystkim zdążycie ;)
    Niedługo Juleczka będzie z wami coraz bliżej do porodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już niewiele Wam dni zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, w zeszłym tygodniu kupiłam takie same żelazko :P
    Co do proszku, to ja też używam Loveli i jestem bardzo zadowolona, Mały nie ma żadnej alergii, czy uczulenia (:
    Jak ten czas leci, jeszcze tylko kilkanaście dni i będziesz tulić swoje Maleństwo :*
    Buziaczki ;*

    P.S. Zostawiam wiadomość na gg :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 783799911 ;D jeśli chcesz popisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam FAIRY NON BIO PŁYN DO PRANIA DLA DZIECI oraz ariel non bio :) jestem zadowolona, ciuszki mają delikatny ładny zapach:)
    masz szczescie, że nie urodziłaś szybciej nieraz dziewczyny rodzą miesiąc przed... podziwiam Cię, że wszystko na ostatnią chwile, ja jestem z tych co lubi miec wszystko szybciej dopiete na ostatni guzik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zakupiłam lovele do prania ciuszków i też zamierzam w nim prać. A ja byłam święcie przekonana,że zdążycie ze wszystkim:):) Ja już nie umię się doczekać kiedy wezmę się za te ostatnie główne przygotowania dla naszej małej:) a co do poprzedniej wizyty to cieszę się,że w dalszym ciągu wszystko jest u was w najlepszym porządku. Moje gg 689790, jak się mała urodzi to daj znać w wolnej chwili,że swoje szczęście masz już w ramionach,niestety ja mam tel w orange. A gg masz tą nową wersje bo ja mam starą i nie wszystkie wiadomości mi przychodzą ale wierzę,że info od Was dostanę bo ciekawość mnie zje kiedy Ty zamilkniesz tu na te kilka dni:):) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj podziwiam Cię, że tak wszystko zostawiłaś na ostatnią chwilę;-) Ja pewnie wszystko już bym miała gotowe i bym się niecierpliwiła na nadejście tego dnia :) To świetnie,że M. jest tak zaangażowany. Pomysł z porządkami na działce i swoimi warzywkami - rewelacyjny:) No kochaniutka widać, że jesteś gotowa na przyjście swojego pierwszego maleństwa :) Mama z Ciebie na 5 z plusem :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo ja też uwielbiam kolor fioletowy :D:D Mam bzika na punkcie tego koloru! Wszystko bym chciała mieć we fiolecie :D
    Kochana, kurcze, teraz to już poleci z górki! Czas tak szybko mija.
    Niedługo już będziesz mieć swojego bobaska w ramionach :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥