środa, 25 maja 2011

40 tc.

Nadal czekamy :) Dziś trochę spanikowałam.. ale M. mnie uspokoił i znów jestem spokojna i dobrze się mam. Dobrze mieć takiego mężczyznę przy sobie jak M. ;** Kocham Cię wiem, że Ci marudzę, płaczę, gadam bzdury itd.. Wierze, że będzie wszystko dobrze i jest wszystko dobrze! ;) Kiedy ja się nauczę tej cierpliwości? tylko to mi zostało... żeby być w końcu cierpliwa! 3 majcie za mnie kciuki kochani ;* 
może do końca tego tygodnia urodzę ;):* Kochamy Cię Julcia ;**
Tatuś i mamusia ;) M&A 






Nasza Princess ;**

następne zdjęcia będą inne, bo już na żywo.! ;):**
A teraz idę się czym zająć ;p

Pozdrawiam;*

13 komentarzy:

  1. Oj uwierz, że przy Małej nauczysz się bardzo szybko :-P
    No to czekamy dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudne zdjęcia małej..ale Ci zazdroszczę ze masz jeszcze takie fajne foty..masz rację następne będą już po wszystkim.dobrze ze masz oparcie w M, a cierpliwości nauczysz sie już przy Julii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zdjęcia fajne :)
    No no już niedługo będą zdjęcia Julci :)
    Czekam, czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie, jak tu ładnie :)
    oczekiwanie na maluszka bezcenne, obyś miała szybciutki poród, moja bliska koleżanka urodziła 14 maja w półtorej godziny.
    Wszystkiego dobrego Kochani :*
    Będę odwiedzać, śledzić losy i wspierać :* Ściskam mocno.
    P.S. Rozczuliły mnie te zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ona nas trzyma w niepewności:P tyle ciotek czeka, a Julka wyjść nie chce no:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mam cierpliwości. Za to mój N. ma jej strasznie dużo. Anioł normalnie :) Uparta jest ta Wasza Julka! Czekamy na zdjęcia tej małej księżniczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. I co pewnie trafię z tym Dniem Matki ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo... to jutro Jula rób mamie wielką niespodzianęęęęę!!. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy razem z Tobą i NA PEWNO wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy z niecierpliwością na julcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedługo i będziecie ją mieli po tej stronie brzusia ;-)
    Pięknie ukończony 40 tc :-) W sumie ja nie obraziłabym się jakby Bąbel wyszedł np. w 38 tc, bo nie mogę sie go doczekać ;D

    Julcia jutro zrób Mamusi prezent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hihihi tak sobie myśle a może Julia dzisiaj zrobi Ci niespodzianke tak na dzień mamy:) jak tam się dziś czujecie?:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥