poniedziałek, 23 maja 2011

Rocznica ;**

Dziś mija 4 lata odkąd jesteśmy razem ;**
Kochanie Kocham Cię z każdym rokiem coraz mocniej :)
Ciesze się, że znalazłam kogoś takiego jak Ty na swojej drodze.
Jesteś dla mnie wszystkim i wiem, że ja dla Ciebie też.
Jestem szczęśliwa z Tobą i zawsze będę.

To nasza ostatnia rocznica we dwoje Kochanie.
Już za rok będziemy we trójkę spędzać kolejną rocznice.
Niebawem przyjdzie na świat nasz dowód miłości ;**

Zawsze Kochająca Twoja A ;**

DOPISANE: 17:57
Wózeczek dziś przyszedł, złożył go M. jest śliczny ja naszykowałam wszystko,
i sprawdziliśmy czy wszystko działa  jest wielofunkcyjny.
Lekki wszystko idealne jak dla naszej córeczki ;*
Ciesze się, że już doszedł wózeczek i pościel też.
Jestem zadowolona M.też jest,a wózeczek jest taki jak z obrazka :))
Cieszę się, że ze wszystkim zdążyliśmy, teraz niech tylko mała zechce przyjść na świat.
;**

19 komentarzy:

  1. Cztery lata, to rocznica, którą można się już chwalić na dobre! Cudownie, że macie siebie, a za niedługo jeszcze owoc waszej miłości! :*

    Gratuluję! I życzę porodu dzisiaj - byłoby cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widze ze nadal jestes 2w1:) A myslalam ze przez weekend cos sie wydarzy:) Ale i tak juz blizej tego cudownego wydarzenia niz dalej:) Gratuluje rocznicy i zycze wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani przed Wami jeszcze wiele takich wspaniałych rocznic :-) Lada chwila staniecie się prawdziwą rodziną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymać teraz będzie coraz to więcej wspólnie spędzonych rocznic jak Mała się urodzi :-P
    P.s. A co do pracy na razie nigdzie bo pracowałam sezonowo przez zime przy pakowaniu metkowaniu odziezy, a teraz klapa jedynie na sprzątaniu sobie dorabiałam jeszcze miesiąc temu, a teraz siedze w domu. Teraz jak wydobrzeje i jak skonczy mi sie zwolnienie, to pozostaje mi zakasac rekawy i szukac czegos normalnego, na stale bo dlugi rosna, a z reszta tesknie za praca juz. :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) aby zawsze między Wami dobrze się układało :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nam za 8 dni minie 4 lata ;)
    A dziś mija nam 4 lata od pierwszego spotkania :D Kocham ten miesiąc!! :D
    Hihi na początku przeczytałam "Kochanie Kocham Cię z każdym rokiem coraz MNIEJ" i tak nie wiedziałam o co chodzi za bardzo :D Jakieś mam zwidy ;p
    Kochana jeszcze raz gratuluję i życzę SZCZĘŚLIWEGO ROZWIĄZANIA :** Może to będzie dziś?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Wam.
    Trwajcie w tej miłości do końca..

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby to jednak miał być prezent na Dzień Mamy? :-P Dwa dni do końca terminu. Myślę, ze do Dnia Matki wyskoczy :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację ;*
    I oczywiście życzę kolejnych tak wspaniałych czterech lat :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i wszystkiego co najlepsze życzę! I oby jak najwięcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, że nie odziedziczamy tego, tak jakoś słyszałam, że tak jest.
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspólnych pięknych lat :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę kolejnych lat razem ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje kochana ;)
    A ty Juleczko wychodź już bo mamusia sie niecierpliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie Gratuluję Perełko ;**
    I troszku zazdroszczę ... ehhh :( no ale najważniejsze, że już i wózeczek jest i wszystko inne :) No i , że masz swojego Ukochanego obok teraz tylko czekać na Malutką ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nadal będę twierdzić że powinnaś iść. To nie jest takie "iść do szpitala" tylko na rutynowe badania, które mają wykazać ewentualne nieprawidłowości... Prawda jest taka, że możesz czuć się dobrze i wszystko może być ok, ale np nie wiesz czy dziecku nie spada tętno, czy łożysko jest wydolne itp... Te badania mają na celu kontrolowanie tego, czy z dzieckiem nic złego się nie dzieje. Nikt nie zatrzyma Cię w szpitalu bez wyraźnej konieczności nie masz się o co martwić. A sama przyznasz, że jednak lepiej zrobić nawet kilka badań za dużo niż o jedno za mało... Ja chodziłam w 1 ciąży na ktg do szpitala co 3 dni. Po 3 lekarz zapyatał czy nie chcę za 3 dni przyjść na oddział i urodzić, odpowiedziałam że chcę i dopiero wtedy mnie położyli, mieli mi następnego dnia rano wywoływać ale urodziłam sama jeszcze w dniu przyjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  16. My też prawie już wszystko mamy. Czekamy jeszcze tylko na łóżeczko, muszę zamówić chustę do noszenia dzieci, kupić kosmetyki i koszulę do karmienia i już będę gotowa. Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Dużo miłości i szczęścia we 3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pochwal się tym wózkiem koniecznie! :D czekamy, czekamy, czekamy niecierpliwie razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje i życzę kolejnych pięknych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Łukasz jak wszystko skonczył i wszystko było gotowe na przyjscie Laury powiedział do brzuszka, że już teraz możesz wychodzic i kilka dni pozniej już była z nami;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥