niedziela, 1 maja 2011

Tak o wszystkim..

I piszę tak jak obiecałam,że codziennie będę pisać, na razie mam o czym ;p hehehe.. Dzwonił właśnie mój Kochany braciszek Krzysztof  który mieszka we Francji. Fajnie było porozmawiać ale sie ciesze że zadzwonił ;)) tak dawno z Nim nie gadałam, mówił,że ładnie córeczkę nazwaliśmy, chciałabym żeby przyjechał, ale to może kiedyś przyjedzie, mam nadzieje. ;) pytał o termin kiedy mała już będzie i śmiał się że prawie cała rodzina będzie z maja ;]] hehe ;p Tęsknie za Nim bardzo :(( ma 11 maja urodzinki ;)) ^^ na pewno będziemy Mu wysyłać zdjęcia malutkiej ;):* będzie dobrze. ;) jutro prawdopodobnie będzie już paczka od braciszka. Pamiętam jak myślałam,że będę miała syna, mówiłam wtedy Krzyśkowi,że nazwiemy tak syna jak On ma na imię ;]] tak sie cieszył ;)) i pamiętam  że przysłał mi ciuszki dla chłopca ;p ech ja sobie tak ubzdurałam od początku,że to będzie syn, nie wiem dlaczego tak, a pózniej Mu napisałam że to będzie córka heh..  nie myślałam że np, syn to lepiej niż córka, była mi to obojętne czy będę mieć syna czy córkę, tylko tak jakoś się nastawiłam,że to syn, bo u Nas sami faceci w rodzinie oprócz mnie, i myślałam że u mnie tez tak będzie. Mam 4 braci i ja jestem z blizniaków ja i Jacek, jesteśmy najmłodsi. I mamie na końcu się udało jak ja się urodziłam, jedna córeczka. ;p Dlatego myślałam,że tak jak moja mama tez pierwsza urodzę właśnie syna, że np o córeczce mogę pomarzyć. Ok zmiana tematu, Kupujemy z M. nowy aparat bo jak mała będzie to foty muszą być lux ;]] Za równe 2 tygodnie moje urodziny, jejku nie wierzę,że  już mamy MAJ nasz piękny miesiąc. ;):* w tym miesiącu się poznaliśmy, i ogólnie same dobre daty mamy w maju ;]]  Dziś M. ma wolne,wziął sobie wolne jutro i we wtorek idzie na 1 zmianę więc nie jest tak zle, 1 zmiany to szybko lecą. Ciszę się,że jest jak jest że właśnie takie życie wybrałam, że jestem z M. i że będzie niedługo owoc naszej miłości, życie jest piękne nie ma co narzekać.Trzeba jakieś fotki porobić, w ciąży żebym miała duuuużo zdjęć na pamiątkę. ;) Dziś pokazałam M. jak mała wypina się od wczoraj koło pępka mojego, M. stwierdził że to pięta małej hie hie jak ta małą piętkę tak czuje to tak fajnie wygląda, taka mała górka na brzuszku ;p;p będzie mi tego brakować po porodzie ;p ;) ajj kochani jestem taka szczęśliwa! ;* Dziś raczej siedzimy w domu z M. bo pochmurno, pada deszcz i gdzie tu chodzić, siedzimy w domu ;) Ajj ale ja bym chciała żeby mój brat mieszkał w Polsce, ale jak tam ma swoje życie.. ale nie lubię tęsknić. ;(  a tu macie braciszka Krzysia fotkę ;)


szkoda,że nie mam nowych zdjęć, wszystkie u mamy, a na kompie mam mało zdjęć.
Pozdrawiam;*

16 komentarzy:

  1. Niech więc maj będzie dla Was cudownym miesiącem, pełnym wrażeń i cudownych chwil... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że maj tak dobrze wam się kojarzy..to nic tylko przez cały miesiac świetowac co roku:) Dobrze mieć fajne relacje z rodzeństwem..ja niestety mam brata z którym mam dobry kontakt ale nie jest zbyt rodzinny,mój M ma siostre i spędza z nami dużo czasu..cieszę się,że jest bo już kuzyni to nie to samo a z nią ja sama jak z siostrą..nie ma jak super rodzeństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ci dopiero szczęśliwy miesiąc! :-)) Super, że masz taki kontakt z rodzeństwem, to ważne ;-) I znów kilka miłych chwil spędzicie razem z M :) Oby było ich jak najwięcej! :*

    Ps. aparat to chyba najcenniejsza rzecz w dzisiejszych czasach. Nawet wspomnienia nie zatrzymają chwil tak jak on :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak, wszyscy z maja:) Nie chcialabym miec bliskiej rodziny zagranicą...:/ ale mam nadzieje ze sie szybko zaobaczycie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) no już niedługo bedzie Julcia z Wmi ten czas szybko zleci Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój brat strasznie podobny do ciebie kochana ;)
    Magia-miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczny braciszek:)dobrze ze zadzwonil..moze niedlugo sie zobaczyciie.buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) Widzisz, jak się już siądzie to zawsze jest o czym pisać :-) U mnie znowu prawie same dziewczynki, moje siostry cioteczne mają córki, jedna nawet już 2 ;-) Tylko ja mam chłopaków :-) Ciekawa jestem co moja rodzona siostra będzie miała :-) Ale też obstawiam dziewczynkę :-)Acha, chciałam sobie na blogu zrobić kategorie ale nie doczytałam i teraz tylko te "bez kategorii" wpisy się wyświetlają na stronie głównej... W menu na górze są kategorie i tam wejdź w codziennik :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maj napewno będzie dla Was cudownym miesiącem i nie tylko ze względu innych dat :) Teraz jest ta najważniejsza, czyli data narodzin Waszego dziecka :-)

    Ja się na płeć specjalnie nie nastawiałam, bo nie chciałam rozczarowania, chociaż mąż od początku mówił, że będzie chłopczyk i jego przeczucie i marzenie się spełniło :) Rodzine założył, dom wybudował, drzewo zasadził i spłodził syna, więc spełnił swoje marzenia :-)

    Wy chcecie mieć jeszcze jedno dziecko czy Julia będzie jedynaczką ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz kopie Julcia w brzuszku a potem będzie Mamusine rączki przy przebieraniu :))

    Co do zdjęć masz rację trzeba uwieczniać na fotografiach bo potem będzie miło się wspominało oglądając,przecież Dzieci tak szybko rosną..aż czasem szkoda.
    Ja już widzę jak Milenka urosła nabrała papelków :) dlatego trzeba każdą chwilę spędzać z Dzieckiem by nie przegapić tych ważnych chwil.

    Co do odległości - dobrze,ze są telefony! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mała będzie się nazywać Julita:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam brata blizniaka:) hehe :):)

    już się nie mogę doczekać fotek waszej małej bo lada lada chwila i już będzie z wami :) pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Sony Alfa 350 ;-) Już chwile temu go kupiliśmy, bo w 2008 roku. Myślimy nad nowym z całkiem innej marki, ale mam za dużo obiektywów, lamp i dodatków do tego, więc narazie będzie ten tym bardziej, że wolimy jechać na jakieś wczasy ;P

    Drugie będzie, ale nie teraz, bo musze zacząć prace, bo nie wyobrażam sobie ciągłego siedzenia w domu, więc pewnie za 5 lat ;-) Jeszcze 2 lata studiów przede mną, więc pewnie przez 2 lata bedę siedzieć z Bąblem w domu, a później napewno chce pracować :) Planujemy dwójkę albo trójkę, ale to się jeszcze zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja będe trzymać kciuki za Ciebie/Was ;*

    I czekać sms że Julia już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój K od początku chciał bardzo córeczkę no i też takie miał przeczucie, pamiętam jak byłam na usg w 20tc i została potwierdzona płeć to usłyszałam z Jego ust ja to wiedziałam ze będzie córeczka tatusia :D
    Ja nauczyłam się żyć z tęsknotą, nawet mogę powiedzieć śmiało, że już nie tęsknie... wkoncu codzienny kontakt z Rodziną i tak mam wiec nie narzekam:)
    Już lada chwila i nadejdzie godzina 0 ciekawe która pierwsza się rozpakuje? a może jeszcze tak być, że będziemy czerwcówkami ale by było :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A może zamiast Julii będzie Maja? :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥