poniedziałek, 16 maja 2011

Nadal 2w1.

Kochani dziękuje za życzenia urodzinowe ;) Cieszę się, że już po moich urodzinach,bo spełniło się to, że chciałabym urodzić po urodzinach, nie przed urodzinami lub w dniu moich urodzin, mogę rodzić w każdej chwili, jestem gotowa i wcale sie nie boję to mnie dziwi.Ale czuję, że na małą troszkę jeszcze sobie poczekam. Jutro ostatnia wizyta u gin. ciekawa jestem co powie. Dziś przyszedł aparat ten co zamówiliśmy z M. na allegro, jest cudny, leciutki, dobrze, że mamy nowy, lepszy, bo zdjęcia Julci muszą wychodzić pięknie. Dziś czekamy i nie przyszedł wózek, ale może jutro będzie, bo dziś to chyba raczej nie bo już przed 17tą. I czekaliśmy, a byłam pewna, że dziś będzie, ale z tego co wiem, to z wózkami tak jest ;p;d  Jutro chyba idziemy z M. do lasu na spacer i porobimy foty jakieś, trzeba wypróbować nowy aparat, a poza tym dawno na spacerku nie byliśmy, musimy się porządnie przespacerować, bo chciałabym w tym tygodniu urodzić ;)) ;** W nocy miałam skurcze, przeważnie w nocy mam, a w dzień czuję się dobrze, ale też są skurcze, ale rzadkie, M. mówi, że te skurcze co mam w nocy, to będę mieć takie przy porodzie, heh chciałabym, bo da się przeżyć, ale czasami aż mam łzy w oczach tak bolą te skurcze, dobrze, że krzyż nie boli. Bo nie chciałabym mieć bóli krzyżowych przy porodzie. Ciuchy do szpitala naszykowane dla mnie, M. mi przywiezie na wyjście ;] Teraz to tylko czekać na poród. I czekam z niecierpliwością, tylko Pan Bóg wie kiedy Julia ma się urodzić. ;) Będzie dobrze, oby nie po terminie.Za tydzień minie nam z M. 4 lata razem, chciałabym, żeby mała już była z Nami ;**
1 tydzień i 2 dni do porodu bum cyk cyk.. =]
Odpisze na komentarze i zaglądnę do Was jak będę mieć troszkę więcej czasu.


Pozdrawiam;*

9 komentarzy:

  1. No no to widzisz już coraz bliżej :)
    śliczne to zdjęcie :)

    Tulę i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo poród :)
    Nim się obejrzysz a mała będzie już z wami kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze troszeńke:)))))Ale teraz pewnie Malenka jak na zlosc bedzie chciala jak najdłuzej siedzieć w brzusiu:)))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze troszkę:) Noo nadrabiajcie z fotkami i testujcie sprzęt:) Mi kuzynka mówiła,że spacery,seks i mycie podłóg po kolanach pomaga by przyśpieszyć ciut poród..tak więc ja zamierzam wszystkiego spróbować i nie oddawać niektórych prac domowych mojemu M.:) Jutro wózek napewno przyjdzie,nas ma przyjść dopiero na początku czerwca..także zobaczymy co będzie najpierw. Nasza Julita czy jej fura:) Ahh te skurcze u mnie jeszcze ich brak i dobrze bo jeśli mają być to niech się pojawią po 38tygodniu czyli u mnie za tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co tam gin wymyśli :-) No to mała pewnie wyskoczy 23 skoro macie rocznicę :p Albo 24 ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy Razem z Tobą/Wami :))
    Skurcze przy porodzie są większe niestety te co masz Ty to miałam i ja są to przepowiadające..

    Dacie Rade Myszki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj uwierz, że te skurcze co będziesz miała przy porodzie są bardziej bolesne od tych co męczą Cię w nocy.... No to mam nadzieje, parę dni i Julka będzie z Wami :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcówka ciągnie się najbardziej.. Ja pewnie będę rodzić wcześniej i niewkluczone, że przez cc :( Bardzo chciałabym naturalnie, no ale niewykluczone, że będzie to zagrażało dziecku. Najważniejsze żeby urodziło się zdrowe ;-)

    Róbcie zdjęcia nowym aparatem, bo wkońcu trzeba go wypróbować :D A tak wogole co to za aparat ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdjęcie jest wzruszające - kochane po porstu.
    Kurde, no to chyba z moją datą nie strzelę, no chyba że za 2 dni Julcia będzie już z nami :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥